بازی گوهرنشان

گوهرنشان یه بازی فکری، دورهمی و رومیزیه. «جواهرات و سرمایه جمع کنید، بهترین تابلوهای نقاشی ایران و جهان رو بخرید، برای خودتون حامی و اسپانسر پیدا کنید و بهترین موزه رو بسازید و افتتاح کنید.»

16,674,000 تومان
15,000,000 تومان
پایان یافته

با حمایت‌های شما کار شروع شد. اخبار تولید رو توی بخش تازه‌ها پیگیری کنید.


 

گوهرنشان یه بازی کارتی، رومیزی و فکریه که 2 تا 4 نفر می‌تونند اون رو بازی کنند. توی بازی گوهرنشان بازیکنان مقداری جواهر و سرمایه دارند و میخوان با این جواهرات بهترین تابلوهای نقاشی از سرتاسر جهان و ایران رو خریداری کنند؛ برای خودشون یه موزه از بهترین نقاشی‌ها و تابلوها بسازند، برای موزه خودشون حامی و اسپانسر پیدا کنند، اسم انتخاب کنند و اون رو افتتاح کنند.

این بازی با اقتباس از یکی از برترین و پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا به نام Splendor ساخته شده که در نسخه ی گوهرنشان با دو روش متفاوت امکان بازی وجود داره. یکی نسخه اصلی بازی با کارت های اسپانسر و حامی و یکی نسخه ویژه بازی که با کارت‌های نام موزه بازی میشه.

 

بازی گوهرنشان یک بازی هیجان انگیز اقتصادی و خانوادگیه که از نظر یادگیری خیلی ساده‌ست و قوانین خیلی کمی داره و میشه سریع یادش گرفت و تا مدت های زیادی با اون سرگرم بود. هر بازیکن باید یه سری کار خاص انجام بده تا در نهایت برنده بازی بشه:

  • تعدادی جواهر و الماس جمع کنه
  • با استفاده از جواهراتش تابلوهای نقاشی بخره و موزه خودش رو بسازه تا امتیاز بدست بیاره
  • برای موزه خودش حامی و اسپانسر پیدا کنه یا برای موزه اسم انتخاب کنه و موزه‌اش رو افتتاح کنه (بازی گوهرنشان دو تا شیوه بازی داره)

قوانین بازی به طور مفصل و کامل توی دفترچه بازی توضیح داده شده که بزودی نسخه اولیه اون برای دانلود توی سایت گروه بازی‌سازی بابرکا قرار داده میشه.

گروه بازی‌سازی بابرکا علاوه بر گوهرنشان دو بازی دیگه هم در دست تولید داره با نام‌های ژرفاب و کوهِ نور. الان هم برای دوستان علاقه‌مند این امکان فراهم شده تا علاوه بر گوهرنشان، بتونند این دوتا بازی رو هم با حمایت از بازی گوهرنشان به عنوان هدایای حمایتشون دریافت کنند؛ فقط کافیه از قسمت پاداش‌ها بسته «دوگانه بابرکا» و یا «سه‌گانه بابرکا» رو انتخاب کنید. مشخصات بازی‌های ژرفاب و کوهِ نور رو می‌تونید پایین‌تر مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌های ما می‌تونید به سایت گروه بازی‌سازی بابُــرکا مراجعه کنید.

 

 

ما سعی کردیم برای سهولت در پیش‌خرید و حمایت از بازی گوهرنشان و بازی‌های دیگه مون، بسته های متنوعی رو قرار بدیم تا هرکسی بسته به نیازش بتونه از این بسته‌های حمایتی و پاداش‌ها استفاده کنه. ولی بازهم با این وجود اگر دوستانی بودند که تمایل داشتند بدون پاداش از ما حمایت کنند ما همچنان کمال تشکر رو ازشون داریم و همچنین اسم اونها رو هم به عنوان حامی توی سایتمون درج می‌کنیم؛ همچنین اگر به هر دلیلی تمایل به حمایت و دریافت پاداش‌هایی خارج از این لیست پاداش‌ها داشتید با ما تماس بگیرید تا ما راهنماییتون کنیم. ما برای تولید گوهرنشان نیاز به تامین مبلغ این کمپین داریم. اما اگر به هر دلیلی با کمک‌ها و حمایت‌های شما دوستانمون مبلغ و سرمایه جمع شده بیشتر از حد نیاز این پروژه بود براش برنامه‌های ویژه ای داریم که در پایین می‌تونید ببینید:

 

 

ما بازی‌های رومیزی و بردگیم‌های ایرانی تولید می‌کنیم، برای بهتر شدن دورهمی‌ها تلاش می‌کنیم و دنبال ترویج دوباره فرهنگ بازی‌های رومیزی هستیم. قراره تمام محصولات رو توی ایران و با کیفیت مطلوبی تولید کنیم و دوست داریم فرهنگ بازی‌های رومیزی مثل گذشته‌های نه چندان دور به جمع‌های خانوادگی و دوستانمون برگرده و بیشتر حضور همدیگه رو در کنار هم احساس کنیم.

 

 

شیوه سرمایه گذاری جمعی یکی از شیوه های مرسوم تو دنیای بازی های رومیزی و بردگیم هاست و تو همه جای دنیا از این شیوه برای تامین مالی و تولید بازی ها استفاده میشه و با سر زدن به سایتی مثل کیک استارتر به اهمیت این روش پی برد. حالا از اون طرف برای ما خیلی مهمه که بتونیم این بازی‌ها رو تولید کنیم و به علاقه‌مندای بازی‌های رومیزی و بردگیم ارائه بدیم؛ و توی این مسیر به حمایت شما احتیاج داریم.

16 شهریور 1396
شروع پروژه

  • 11 مهر 1396

    رویداد سوم دورهمی بازی با بازی های بابرکا

    رویداد سوم بازی با بازی‌های گوهرنشان، ژرفاب و کوه نور روز جمعه 14 مهر ساعت 17 در کافه بازی داناک برگزار میشه. دوستان علاقه مند هم میتونند از طریق لینک زیر در سایت ایوند در این رویداد ثبت نام و شرکت کنن. ظرفیت بسیار محدوده. بیایید و بازی های ما رو امتحان کنید.

    https://evand.com/events/bbrk3

  • 21 آذر 1396

    تولید الماسها

    اخبار تولید گوهرنشان

    گوهرهای بازی گوهرنشان آماده شد. 5 رنگ گوهر مخصوص بازی گوهرنشان و 1 رنگ هم مخصوص بازی کوه نور!

    بعد از فاند شدن بازی گوهرنشان قدم به قدم داریم‌ جلو میریم تا هرچی سریعتر بازی رو به دستتون برسونیم.

    منتظر خبرهای بعدی باشید

  • 6 دی 1396

    گزارش اولیه از روند تولید بازی‌ها

    چه کارهایی کرده ایم، چه کارهایی خواهیم کرد، چه کارهایی باید بکنید

    میتونید گزارش اولیه از روند تولید رو توی سایتمون بخونید.

    http://goo.gl/hBtXSD

  • 6 دی 1396

    ثبت اطلاعات پیش خرید

    حامیان عزیز ما برای ارسال بازیها نیاز به اطلاعاتی از قبیل تلفن و آدرس داریم. لطفا با مراجعه به صفحه ثبت اطلاعات پیش خرید در سایت بابرکا آدرس و تلفن خودتون رو در اختیار ما بذارید.

  • 16 دی 1396

    گزارش تولید

    چاپ کارت بازی های بابرکا تقریبا مرحله های اخرش رو داره میگذرونه

    بعضی از کارت ها رو به تایل (کاشی بازی) تغییر دادیم تا کیفیت بهتری داشته باشن

  • 28 دی 1396

    خبرای جدید از تولید

    تولید جعبه بازی ها تموم شد

    دیگه آخرای کاریم و بازی ها بزودی به دستتون میرسه

  • 25 بهمن 1396

    تمام :)

    گوهرنشان و بازی های دیگر بابرکا آماده شد
    حامیان عزیز منتظر تماس و ارسال بازی ها باشید و بزودی محصولات ما در فروشگاه ها هم قابل تهیه خواهد بود

برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
1396/9/30
@اميرمحمد دهقاني: بعد از تولید و ارسال بازی برای حامیان، بازی ها در بازار پخش خواهند شد.
1396/9/30
@محمد صادق توسلی: ما داریم نهایت تلاش رو میکنیم.قول ما بر نیمه دوم آذر بوده در حال حاضر الماسها و مهره ها تولید شده.تنها چاپ برخی قطعات مونده که در حال انجامه
1396/9/21
سلام.چه زمانی این بازی در بازار قرار میگیره؟
1396/9/20
سلام خسته نباشید. بازی ها چه موقع به دست حامیان میرسه؟
1396/8/22
@علی صیادی:نهایت تلاشمون بر اینه که پاداش‌ها انشاالله نیمه دوم آذر ارسال بشه
17 آبان 1396
5,000,000تومان
17 آبان 1396
89,000تومان
299,000تومان
34,000تومان
34,000تومان

پاداش ها

این پاداش تمام شده است.
29,000 تومان

آتیش زدم به مالم

یک عدد بازی گوهرنشان با تخفیف ویژه + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

34,000 تومان

صف یه دونه‌ای

یک عدد بازی گوهرنشان + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

59,000 تومان

دوگانه بابرکا (کوه نور)

یک عدد بازی گوهرنشان + یک عدد بازی کوه نور + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی گوهرنشان + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

67,000 تومان

بسته 2 تایی

2 عدد بازی گوهرنشان + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

69,000 تومان

دوگانه بابرکا (ژرفاب)

یک عدد بازی گوهرنشان + یک عدد بازی ژرفاب + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی گوهرنشان + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

89,000 تومان

سه‌گانه بابرکا

یک عدد بازی گوهرنشان + یک عدد بازی ژرفاب + یک عدد بازی کوه نور + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی گوهرنشان + درج نام به عنوان حامی در سایت (ارسال تهران رایگان)

99,000 تومان

بسته 3 تایی

3 عدد بازی گوهرنشان + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

159,000 تومان

بسته 5 تایی

5 عدد بازی گوهرنشان + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی (ارسال تهران رایگان)

299,000 تومان

بسته 10 تایی

10 عدد بازی گوهرنشان + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی + درج نام و معرفی فروشگاه در دفترچه و سایت (ارسال تهران رایگان)

440,000 تومان

5 تا سه‌گانه بابرکا

5 عدد بازی گوهرنشان + 5 عدد بازی ژرفاب + 5 عدد بازی کوه نور + دفترچه تمام رنگی معرفی نقاشی‌های موجود در بازی گوهرنشان + درج نام به عنوان حامی در سایت + درج نام و معرفی فروشگاه در دفترچه و سایت (ارسال تهران رایگان)

599,000 تومان

بسته 20 تایی

20 عدد بازی گوهرنشان + درج نام به عنوان حامی در سایت بازی + درج نام و معرفی فروشگاه در دفترچه و سایت (ارسال تهران رایگان)

3,000,000 تومان

بسته 100 تایی

100 عدد بازی گوهرنشان + درج نام و لوگو در دفترچه بازی گوهرنشان + درج نام و لوگو به عنوان حامی ویژه بازی گوهرنشان در سایت بازی

4,000,000 تومان

50 تا سه‌گانه

۵۰ تا گوهرنشان+۵۰ تا ژرفاب+۵۰ تا کوه نور+درج نام و لوگو به عنوان حامی در سایت+درج نام و لوگو به عنوان حامی در دفترچه گوهرنشان

5,000,000 تومان

حامی ویژه گوهر نشان

100 عدد بازی گوهرنشان + درج لوگو در جعبه بازی گوهرنشان + نامگذاری یکی از کارت های موزه به نام حامی ویژه + درج نام و لوگو در دفترچه بازی گوهرنشان + درج نام و لوگو به عنوان حامی ویژه بازی گوهرنشان در سایت بازی