"التیامی برای کرمانشاه"

پویشی برای حمایت از هموطنان ساکن مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه

23,427,944 تومان
20,000,000 تومان
پایان یافته
  • "التیامی برای کرمانشاه"

 

 "آوا" در آوار طبیعت به دنیا پا نهاد،

یعنی امید هست، زندگی هست،

از امید و زندگی حمایت کنیم...

 

 

 

 

غرب لرزید اما ملتی زیر آوار مانده اند.

بی پناهی مسری است!

اندوه مسری است!

زیر آوار ماندن واگیر دارد!

کشته ها و زخمی ها تنها سوژه رسانه ها نیستند. زلزله فقط تیتر روزنامه اول صبح نیست.غمگین بودن کفایت نمی کند.عزای عمومی سرپناه خانه به دوشان نخواهد شد...

این کمپین توسط خیریه ی التیام (برترین خیریه از طرف وزارت بهداشت در سال 95 و دارای نشان فداکاری)، خیریه ی دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیش از بیست سازمان مردم نهاد و با کمک معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درحال انجام است و مبالغ جمع اوری شده مستقیما صرف امور بهداشتی و درمانی زلزله زدگان خواهد شد.

فرصت کم است و درد بسیار بزرگ و عمیق، در این میان سودجویان هم بسیار در تکاپوی سواستفاده ...

زلزله زدگان بیش از شش ماه با این مشکلات روبه رو هستند و کمک های مردمی صرفا برای یک ماه اول این مردم کافی خواهد بود، ولی بعد از آن نیاز مبرم به مواد و لوازم بهداشتی و درمانی خواهند داشت، به مراکز بهداشت و درمان و ... اگر این موارد توسط مسئولان مربوطه تهیه نشود، شاهد شیوع بیماری های مختلف عفونی و غیرعفونی  و متاسفانه شاهد افزایش امار مرگ میر میان هموطنان عزیز خواهیم بود. پس بیایید جلوی یک فاجعه انسانی را با کمک به افراد متخصص این امر بگیریم.

همچنین عزیزان همراه می توانند از طریق کد #20*720* می توانید پشتیبان این پویش باشید.

 




نامه تاییده ی طرح التیامی برای کرمانشاه از سوی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی​




ای که دستت می‌رسد کاری بکن

پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت با کانون خیریه دانشجویی التیام دانشگاه علوم پزشکی ایران

برای تعمیر خانه بهداشت در منطقه زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی 

 

23 آبان 1396
شروع پروژه

  • 24 آبان 1396

    اولین گام

    همراهان عزیزمان

    ضمن آرزوی اعطای خیر از طرف خداوند متعال به قلب مهربان یکایک شما عزیزان به اطلاع شما همراهان همیشگی می‌رسانیم با  توجه به اینکه در عصر روز گذشته جمعی از دانشجویان  محترم دانشگاه علوم پزشکی ایران از سوی خیریه التیام در وب سایت فاندوران (تأمین مالی جمعی) اقدام به راه اندازی کمپین #التیامی_برای_کرمانشاه کرده‌اند موفق به جمع آوری 6/088/000 تومان توسط 77 حامی مهربان شده‌ایم.

    ساعت 2 عصر 24 آبان ماه 1396 

  • 26 آبان 1396

    هم اکنون بهداشت و درمان اولویت است.

    هم اکنون 6 شب از حادثه گذشته است. سیل کمک های مردمی به سوی منطقه فراوان است. در این میان اکثرا نیازهایی مانند پوشاک و خوراک از سوی مردم ارسال می شود، به همین منظور با توجه به تعاملات انجام شده با نهادهای اصلی بهداشت و درمان ایران و همین طور هلال احمر آگاه شدیم که که اقلام و نیازهای اولیه تا حد لزوم ارسال شده اند.

    به همین منظور و با توجه به منابع در اختیار بر آن شدیم تا تمرکز خود را در این پویش بر روی مسائل و موارد بهداشتی و درمانی متمرکز کنیم.

  • 11 آذر 1396

    حمایت مجموعه فاندوران از پویش

    در جهت حمایت از پویش مردمی "التیامی برای کرمانشاه" و حمایت تعداد کثیری از همراهان و همدلان با این کمپین، مجموعه فاندوران مبلغ کارمزد دریافتی خود را به این موضوع اختصاص داده تا سهم کوچکی در این حرکت غرور آفرین بر عهده داشته باشد.

  • 7 بهمن 1396

    امضای تفاهم نامه

    امضای تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت با کانون خیریه دانشجویی التیام دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تعمیر خانه بهداشت در منطقه زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی


     

برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
1396/8/23
کمک به همنوع وظیفه است
706,844تومان
4 آذر 1396
40,000تومان
75,000تومان
1 آذر 1396
100,000تومان
1 آذر 1396
50,000تومان

پاداش ها

10,000 تومان

100,000 تومان

500,000 تومان

1,000,000 تومان

حمایت ویژه