پویش مدال یادبود فرشتگان ماندگار

پویش مدال یادبود فرشتگان ماندگار، تقدیری از گذشت و بزرگی خانواده های ایثارگر اهداکننده ی اعضای پیوندی

5,313,000 تومان
50,000,000 تومان
پایان یافته
  • پویش مدال یادبود فرشتگان ماندگار

مدالی برای فرشتگان ماندگار

همه ما دوست داریم بعدِ رفتن از این دنیا دیگران با نیکی از ما یاد کنند، چیزی به یادگار بگذاریم که وقتی آن را می بینند یاد خوبی ها و خاطره های شیرینی که از ما داشته اند بیفتند.

اما از این میان هستند انسان هایی که زندگی خود را در وجود دیگران به یادگار می گذارند و تا ابدیت خود را جاودان می کنند، خودشان نیستند اما قلبشان می تپد، هرم نفس هایشان در زندگی دیگران جاری است، کودکانی که از این افراد زندگی هدیه گرفته اند بزرگ می شوند، آینده کشور را می سازند و نسلی جدید را تربیت می کنند.

از اهدای عضو می گوییم، از فرهنگی که دارد رفته رفته در ایرانمان پا می گیرد و به سرمقصد بالندگی می رسد. 

از بخشندگی می گوییم، از انسان هایی که در سخت ترین شرایط زندگی درست ترین تصمیم را گرفتند و با رضایت به اهدای عضو مدال افتخار و ایثار را بر قاب عکس عزیزانشان آویختند.

از افرادی که دیگر نیاز نیست رنج بیماری را تاب بیاورند، امروز راحت نفس می کشند و زکات سلامتی شان را نذر شادی روح فرد اهداکننده ای می کنند که در تاریک ترین نقطه زندگی روزنه امید را دلشان روشن کرد.

 

تقدیر از قهرمانان جاودان

تنها چند روز باقی است تا آیین تقدیر از آن ها که با بخشندگی زندگی کردند و حالا زندگی‌بخش شده اند، چند روز دیگر خانواده های اهداکننده در چهاردهمین مراسم جشن نفس، گرد هم می آیند تا ثمره بخشش زندگی را با چشمان خودشان نظاره گر باشند، می آیند که مدال افتخار بر گردنشان آویزیم و به برای قدردانی از این ایثار کلاه از سر برداریم.

 

مدال افتخار خانواده های ایثارگر اهداکننده

همه ساله مدال افتخاری به پاس تقدیر از خانواده های ایثارگر اهداکننده که در جشن نفس حضور دارند در نظر گرفته می شود و در یک حرکت خودجوش از سوی خانواده ها، این مدال بر گردن مادر یا پدر اهداکننده و یا هر فردی که در رضایت به اهدای عضو فرد مرگ مغزی نقش داشته آویخته می شود اما در عین ناباوری بسیاری از خانواده ها این مدال را بر قاب عکس فرد اهداکننده می آویزند و نشان بخشندگی را شایسته کسی می دانند که وقتی خود از این دنیا می رود زندگی را برای بیماران نیازمند پیوند عضو به یادگار می گذارد.

 

چگونه سهیم شویم؟

این بار شما هم می توانید در تقدیر از خانواده های اهداکننده سهیم باشید و با مراجعه به بخش پاداش ها و سفارش مدال افتخار خانواده های ایثارگر اهداکننده در این طرح ملی مشارکت کنید و این مدال را به ایثارگران عرصه اهدای عضو هدیه کنید.

همراهان پویش: فناپ- همراه اول- فاندوران

 

هنوز گزارشی توسط سرپرست پروژه ثبت نشده است.
برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
1,000,000تومان
10 آذر 1396
25,000تومان
5,000تومان
9 آذر 1396
50,000تومان
10,000تومان

پاداش ها

25,000 تومان

ا مدال

تشکر و تقدیر به پاس همراهی

100,000 تومان

۴ مدال

کارت عضویت باشگاه سفیران اهدای عضو

250,000 تومان

۱۰ مدال

کارت عضویت باشگاه سفیران اهدای عضو و دعوت به جشن بزرگ نفس

500,000 تومان

۲۰ مدال

کارت عضویت باشگاه سفیران اهدای عضو و صندلی VIP جشن بزرگ نفس

1,000,000 تومان

۴۰ مدال

کارت عضویت باشگاه سفیران اهدای عضو ، صندلی VIP جشن بزرگ نفس و اعطای نشان حامی اهدای عضو