چهارشنبه خوبی

بیا و با دستان مهربانت در چهارشنبه سوری چهارشنبه خوبی رو برای زلزله‌زدگان کرمانشاه بسازیم هدف کمپین: جمع آوری پول برای خرید کانکس حمام و سرویس بهداشتی به عنوان عیدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

3,165,000 تومان
3,000,000 تومان
پایان یافته
  • چهارشنبه خوبی
  • چهارشنبه خوبی
  • چهارشنبه خوبی


چهارشنبه خوبی از کجا شکل گرفت؟

ما تعدادی دانش آموز و دانشجو از استان های یزد، تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی هستیم و سال پیش چهارشنبه خوبی رو در کنار چهارشنبه سوری اجرا کردیم.
سال قبل با کمک خیرین عزیز، توانستیم با جمع‌آوری یک میلیون تومان در استان یزد، پوشک و شیر خشک خریداری کرده و به موسسه خیریه اخوان تقدیم کنیم. لازم به ذکر است سال گذشته، تمامی کمک‌ها را به صورت نقدی جمع آوری کردیم.


هدف امسال چهارشنبه خوبی چیست؟

در آخرین ماه سال نود و شش، با توجه به مصیبتی که در کرمانشاه عزیز رخ داد و اینکه در حال وارد شدن به فصل های گرم سال هستیم، با توجه به کمبود سرویس بهداشتی و حمام در آن مناطق، تیم چهارشنبه خوبی قصد دارد تا کانکس سرویس بهداشتی و حمام تهیه کند و در آن مناطق نصب کند.

 


کمپین چهارشنبه خوبی چگونه فعالیت میکند؟

با توجه به تجاربی که سال گذشته کسب کردیم، امسال تصمیم گرفتیم تا علاوه بر روش سال گذشته، از فاندوران هم کمک بگیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم تاثیری شایسته‌تر از گذشته داشته باشیم. تیم چهارشنبه خوبی سفیرانی دارد که در مدارس و تعدادی از دانشگاه‌ها، هموطنان عزیزمان را با هدف کمپین چهارشنبه خوبی آشنا می‌کنند و کمک های آنها را به صورت نقدی و یا از طریق سایت فاندوران جمع‌آوری می‌کنند.


هزینه ارسال نامه‌ها (که در پاداش‌ها آمده است) با چه کسی است؟

یک نفر از خیرین، تمامی هزینه ارسال مرسوله‌ها را تقبل کرده است. لذا نگران نباشد، تمامی مبلغی که به عنوان امانت به ما میدهید، خرج مستقیم کودکان خواهد شد.


من هم میتوانم یکی از سفیران این کمپین باشم؟

بله! خیلی خوشحال میشویم که با شما دوست عزیز همکاری داشته باشیم. فقط کافیه که به یکی از دو شماره زیر پیام بدین و خودتون رو به ما معرفی کنین :)

شماره تماس   09133046505 (سهیل)، 09131161340 (حسین)

لازم به ذکر است، روز ۱۲ فروردین، فاکتور خرید در همین صفحه ارسال خواهد شد. همچنین در تمامی این مراحل تیم چهارشنبه خوبی بصورت مستقیم حضور دارد و تمامی جزییات طرح در همین صفحه و کانال تلگرام ما بارگذاری خواهد شد 

اعضای تیم پروژه

15 اسفند 1396
شروع پروژه

  • 28 اسفند 1396

    تغییر هدف پروژه

    با سلام خدمت شما حامیان و خیرین گرامی،

    با توجه به ارزیابی‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده از منطقه سرپل‌ذهاب، تصمیم بر آن گرفتیم تا برای هموطنان عزیزمان در کرمانشاه، کانکس حمام و سرویس بهداشتی تهیه و نصب کنیم. این نیازسنجی توسط افراد حاضر در منطقه انجام شده است.

    لازم به ذکر است این تغییر موضوع به اطلاع تمامی حامی‌ها رسیده و با تیم فاندوران نیز هماهنگ شده است.

    همچنین زمان پروژه چند روز تمدید شد، به امید خدا کانکس را تا آخر تعطیلات عید نوروز در منطقه نصب خواهیم کرد، ان‌شاءالله.

  • 6 فروردین 1397

    کمپین موفق شد

    با حمایت شما عزیزان کمپین به هدف خودش رسید و موفق شد!

  • 24 خرداد 1397

    خرید و نصب کانکس

    به نام خداوند مهربان
    خدا را شاکریم که توانستیم امانتی شما حامیان گرامی را به دست خانواده ای عزیز در قصر شیرین برسانیم .

    جزییات ساخت و نصب کانکس :

    ثبت سفارش :
    تیم چهارشنبه خوبی پس از تحقیقات محلی در مناطق زلزله زده تصمیم بر تغییر هدف پروژه یعنی خرید کانکس حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانواده به جای عیدی برای کودکان زلزله‌زده گرفت .
    پس از آن مبلغ جمع آوری شده به جناب آقای دکتر بیگی که تا کنون ۹ کانکس برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تهیه کرده بودند و آشنایی کامل بر منطقه داشتند تحویل داده شد و ایشان بلافاصله سفارش کانکس حمام و سرویس بهداشتی را ثبت کردند .

    قیمت خرید کانکس :
    کمپین چهارشنبه خوبی با مهربانی های شما حامیان عزیز توانست مبلغ ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان را جمع آوری کند . قیمت نهایی خرید کانکس ۳ میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان پرداخته شد که ۷۰۰ هزار تومان کسری را یکی از حامیان گرامی پرداخت کردند . ( فاکتور خرید کانکس را در تصاویر زیر میتوانید ببینید )

    نصب کانکس :
    پس از اتمام ساخت کانکس ، کانکس به خانواده ای ۵ نفره( فرزند پسر خانواده به علت عمل برای تومور مغزی تا بینا شده است ) که خانه شان را در زلزله از دست داده بودند و حال در کانکسی ۹ متری که فاقد سرویس بهداشتی و حمام بود اهدا گردید
    تاریخ نصب کانکس : ۱۳۹۷/۳/۱۲

برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
1396/12/21
فکر خوبیه . . . به جای فشفشه ترقه خریدن کمک میکنم
ناشناس
2 فروردین 1397
55,000تومان
2 فروردین 1397
100,000تومان
2 فروردین 1397
60,000تومان
ناشناس
2 فروردین 1397
100,000تومان
ناشناس
2 فروردین 1397
110,000تومان

پاداش ها

5,000 تومان

ارسال ایمیل تشکر

15,000 تومان

ارسال نامه تشکر به درب منزل شما

30,000 تومان

ارسال نامه تشکر + عکس دسته جمعی کودکان

50,000 تومان

ارسال نامه دستنویس یکی از کودکان به همراه عکس دست جمعی کودکان

100,000 تومان

ارسال نامه تشکر دستنویس یکی از کودکان به همراه نقاشی (قاب شده) یکی از کودکان