حمایت از اجرای عموم یک تآتر مستقل

نمایش «آفتاب کاران» نمایشنامه برگزیده جشنواره فجر و چندین جشنواره دیگر با حمایت شما در یک سالن خصوصی به روی صحنه خواهد رفت.

2,707,614 تومان
10,000,000 تومان
پایان یافته
  • حمایت از اجرای عموم یک تآتر مستقل

هميشه به روى صحنه بردن يك نمايش با كيفيت مطلوب كه مورد پسند مخاطبان فهيم تئاتر باشد با سختى هاى بسيار همراه بوده  و در شرايط بحرانى و طاقت فرساى اجتماعى، اقتصادى و ... اين روز هاى كشورمان بى شك بسيار سخت تر  شده است .

نمایشنامه «آفتاب کاران و سایر کشاورزان سرزمین شرق میانه» در سال ۱۳۹۴ به عنوان نمایشنامه برگزیده سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فجر در بخش نمایشنامه نویسی انتخاب شد و طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره ۱۰ اثر برتر این بخش می‌بایست مورد حمایت قرارمی‌گرفتند تا برای اجرای عموم آماده شوند اما...

سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۵ این نمایش در جشنواره تآتر شهر به روی صحنه رفت و علاوه بر تحسین منتقدان در ۱۰ بخش مختلف کاندید و برنده جوایز مهم آن دوره از جمله کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، موسیقی، بازیگری مرد و بازیگری کودک و نوجوان شد. 

متاسفانه و بر خلاف قول هايى كه براى مساعدت در اجراى اين نمايش داده شده بود ،  همكارى از سمت مرکز هنرهای نمایشی، دبیرخانه جشنواره فجر و دبیرخانه جشنواره شهر در راستای اجرای این نمایش در یک سالن مناسب دولتی صورت نگرفت. 
از همین روی و پس از گذشت سه سال تلاش بی وقفه در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که ممکن است تلاشهاى يك گروه حدودا ٣٠ نفره از جوانان كه با عشق به تئاتر همراه هم بودند در مزر نابودى قرار گيرد .

همچنين با شرايطى كه در ابتدا بر شمرديم، اجرای یک نمایش مستقل بدون حمايت هاى دولتى و در یک سالن خصوصی با چالش‌های مالی فراوانی همراه است که می‌تواند اجراى آن را نزدیک به غیر ممکن سازد. از این روی گروه اجرایی نمایش تصمیم گرفتند با حمایت علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر نمایش و همچنین حامیان جریان‌های مستقل دانشگاهی با تمام سختی‌های پیش رو این نمایش را به روی صحنه ببرند.

هنوز گزارشی توسط سرپرست پروژه ثبت نشده است.
برای کامنت گذاشتن باید ثبت نام یا ورودکنید
200,000تومان
ناشناس
2 تیر 1397
خصوصی
13 خرداد 1397
80,000تومان
ناشناس
4 خرداد 1397
خصوصی
2 خرداد 1397
111,949تومان

پاداش ها

80,000 تومان

حامی سبز

یک بلیط مهمان جهت تماشای نمایش

200,000 تومان

حامی برنزی

دو بلیط به عنوان مهمان ویژه نمایش. درج نام حامی و تقدیر و تشکر در بروشور نمایش

500,000 تومان

حامی نقره ای

سه بلیط نمایش و دعوت جهت حضور در اجرای ویژه هنرمندان سینما، تآتر و ادبیات. درج نام حامی و تقدیر و تشکر در بروشور نمایش

1,000,000 تومان

حامی طلایی

پنج بلیط نمایش و دعوت جهت حضور در اجرای ویژه هنرمندان سینما، تآتر و ادبیات. مشارکت در سود احتمالی پروژه. درج نام حامی و تقدیر و تشکر در بروشور نمایش